24 juni 2026
Ervaring van Rinske
Het consult was heel fijn, ik voelde me gelijk op mijn gemak bij Moniek. Ik was vanwege de pijn bij de voedingen helemaal gestopt met borstvoeding.
Ik stel het op prijs als jij je ervaring met Bij Mam deelt. Aan de hand van jouw ervaring kan ik mijn consultatie en werkwijze verbeteren!
Heb je een consult gehad bij Bij Mam en wil jij je ervaring delen? Stuur jouw ervaring via het onderstaande formulier. Ingezonden ervaringen worden na beoordeling getoond op de ervaringenpagina.
Om je op weg te helpen met het schrijven van een ervaring heb ik de onderstaande vragen uiteengezet. Aan de hand van deze vragen kan je jouw ervaring schrijven.